Coop panustas valmistoidu tootearendusse enam kui miljon eurot
Coop on viimastel aastatel toonud oma toidutootmise kaudu turule hulgaliselt uusi tooteid, uuendanud Coop Kokkade brändi, pakendeid, tootmisvõimalusi ja e-poodi, investeerides kokku enam kui miljon eurot.
Viimased kolm aastat Eesti suurima jaeketi toidutootmist juhtinud Reliia Käro ja kaks ja pool aastat peakokana tegutsenud Märt Metsallik on veendunud, et kui Coop on esindatud igas Eestimaa nurgas, peab ka nende tootevalik kõnetama erinevaid maitseid ja vanusegruppe.
Jõgeva Majandusühistu uuendas põhjalikult Pae Konsumi, mis on nüüdsest Jõgevamaa kaasaegseim ja jätkuvalt suurim toidukauplus. Toidupoe müügipind suurenes 66 protsenti. Investeeringu kogumaksumus on 3,5 miljonit eurot.
Amet algatas järelevalvemenetluse Coop Eesti Keskühistu, Selveri, Prisma Peremarketi, Rimi Eesti, Maxima Eesti ja OG Elektra kohta, et uurida nendes ettevõtetes teatud kaubandustavade kasutamist toidumüüjate suunal.
Äripäeva raadiosaates „Kaupmehe eduvalem“ arutlesid Rimi tegevjuht Kristel Mets ja Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla, millest koosneb toiduaine lõpphind poeriiulil.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.