• 19.10.20, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued lahendused e-poodidele, millega kliente võita

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät kirjutab uutest lahendustest e-poodides, millega juba lähiajal kliente võidetakse: hääljuhtimine, tehisintellekt, virtuaalse ja füüsilise keskkonna ühendamine, uued turundusnipid.
Tõnu Väät.
  • Tõnu Väät.
  • Foto: Andres Haabu
Pandeemia viis ärid internetti ning kasvatas kordades kogu maailmas e-kanalitest ostmist, kuid tegelikult sama palju ka infootsingut sinu ettevõtte ja toodete kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele