• 19.10.20, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued lahendused e-poodidele, millega kliente võita

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät kirjutab uutest lahendustest e-poodides, millega juba lähiajal kliente võidetakse: hääljuhtimine, tehisintellekt, virtuaalse ja füüsilise keskkonna ühendamine, uued turundusnipid.
Tõnu Väät.
  • Tõnu Väät.
  • Foto: Andres Haabu
Pandeemia viis ärid internetti ning kasvatas kordades kogu maailmas e-kanalitest ostmist, kuid tegelikult sama palju ka infootsingut sinu ettevõtte ja toodete kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele