E-poodleja vaatab tarne kiirust

Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel
Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel  Foto: Meeli Küttim

E-poodide populaarsuse juures mängivad üliolulist rolli tarnijad, kirjutab Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.

Mida kiiremini ning mugavamalt jõuab kaup e-poest kliendini, seda enam inimesi hakkab ka e-poode eelistama.

Tänu tehnoloogia arengule leitakse aina enam uusi lahendusi, kuidas e-poodlemine teha kliendile mugavamaks ning meeldivamaks. Mugavamaks lähevad ka tarnelahendused. Pealegi on kaubavalik e-poodides mitu korda laiem kui tavalistes jaekauplustes ning kogu maailma veebipoodidest on kättesaadavad ka need kaubad, mida võib-olla kodumaine jaekaubandus ei paku. E-poodlejate arv tõotab tulevikus aina kasvada.

E-kaubanduse kasvule annavad hoogu juurde rahvusvahelised ettevõtted, kes aina rohkemad avavad oma teenused ka Eesti suunal. Värskeimaks näiteks on kas või Netflix, kes jaanuari algul tegi oma teenused ka eestlastele kättesaadavaks. Juba varem on meieni jõudnud H&M, Uber ja Spotify.

E-kaubanduse järjepidev kasv loob pakiteenuste turul tingimused üha tihedamaks konkurentsiks. Juba 2012. aastal oli Euroopa e-kaubanduse käive 311,6 miljardit eurot. Siis oli Euroopa 820 miljoni elaniku kohta umbes 250 miljonit e-poodlejat. Viimase kahe aasta jooksul on see number oluliselt kasvanud.

Seetõttu pole kuigi imekspandav, et mitu globaalset kaubandus- ning logistikaettevõttet, nagu ka Amazon, on otsustanud veelgi jõulisemalt Euroopasse laieneda.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt