Stockmanni Helsingi kaubamaja projekteeris arhitekt Sigurd Frosterus ja see valmis 1930. aastal, kaubamaja pinda on hiljem laiendatud ja nüüd on seal renditavat pinda 51 000 ruutmeetrit.
Foto: Reuters/Scanpix
Hoone ostab Soome pensionikindlustusfirma Keva ja hinnaks on 400 miljonit eurot, kirjutab Äripäev.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.