Amazon jõudis kolmapäeval esimest korda turuväärtuseni 2 triljonit dollarit, saades viiendaks USA ettevõtteks, mis on selle taseme ületanud, vahendas Reuters.
Amazon jõudis kolmapäeval esimest korda 2 triljoni klubisse.
Foto: Zumapress.com/Scanpix
Amazoni tulemusele on kaasa aidanud investorite optimism tehisintellekti ja potentsiaalsete intressimäärade langetamise osas sel aastal. See suurendas nõudlust tehnoloogiaga seotud aktsiate järele.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.