Viimastel aastatel pea kolmandiku töökohti koondanud ja restruktureerinud müügitarkvara arendamisega tegelev Pipedrive teenis mullu hoogsalt kasvanud käibe toel 11 miljonit eurot kasumit ning keskendub tänavu äritegevuse laiendamisele.

- Pipedrive’i kontor Tallinnas
- Foto: Andras Kralla
Pipedrive’i juhatuse liige Agur Jõgi tõi “konservatiivse kulustrateegia” kõrval esile ka investeeringud tootearendusse ja turundusse, mis tagavad kasvu ettevõtte põhiturgudel USAs, Suurbritannias, Saksamaal ja Brasiilias.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte on valinud endale sobiliku müügitarkvara, siis sellele järgnevad olulised sammud, millele tuleb kindlasti tähelepanu pöörata. Saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur enda kogemustest müügitarkvara juurutamisel ning sellest, millised on nende suurimad õppetunnid seal, mida tasub teistel kindlasti vältida.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.