Viimastel aastatel pea kolmandiku töökohti koondanud ja restruktureerinud müügitarkvara arendamisega tegelev Pipedrive teenis mullu hoogsalt kasvanud käibe toel 11 miljonit eurot kasumit ning keskendub tänavu äritegevuse laiendamisele.

- Pipedrive’i kontor Tallinnas
- Foto: Andras Kralla
Pipedrive’i juhatuse liige Agur Jõgi tõi “konservatiivse kulustrateegia” kõrval esile ka investeeringud tootearendusse ja turundusse, mis tagavad kasvu ettevõtte põhiturgudel USAs, Suurbritannias, Saksamaal ja Brasiilias.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte on valinud endale sobiliku müügitarkvara, siis sellele järgnevad olulised sammud, millele tuleb kindlasti tähelepanu pöörata. Saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur enda kogemustest müügitarkvara juurutamisel ning sellest, millised on nende suurimad õppetunnid seal, mida tasub teistel kindlasti vältida.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.