• 28.05.25, 14:23

Keila Tarbijate Ühistu: eelmine aasta oli pigem nõrk, tänavu valmistutakse konkurentsi tihenemiseks

Keila Tarbijate Ühistu sulges mullu ühe kaupluse, tegi investeeringuid teiste uuendamisse, viis läbi viimaste aastate suurima palgatõusu ning valmistub nüüd Keilas konkurentsi oluliseks tihenemiseks.
Keila Tarbijate Ühistu kliendikaart.
  • Keila Tarbijate Ühistu kliendikaart.
  • Foto: Erik Prozes
Ettevõte kirjutab värskelt esitatud majandusaasta aruandes, et 2024. aasta märksõnaks oli nõrgenenud nõudlus, sise- ja välispoliitilised olud mõjutasid tarbijate kindlustunnet ja ostujõudu.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 12:13
Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibe TOP 50 | Eesti tegijad kasvavad täistuuridel
Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turu suurimad tegijad on kaotanud hoogu, samas kui väiksemad ja paindlikumad turuosalised kihutavad täistuuridel kasvu suunas, selgus viimases jae- ja hulgimüügi kvartaliraportist.
Uudised
  • 05.03.25, 15:13
Rimi Eesti juht Kristel Mets: tugevdame positsiooni Eesti kaubanduses
Rootsi välisinvestor keeldus 2022 Eesti Vabariiki raha paigutamast. Otsisime ja leidsime uue investori
“Eesti jaekaubandusturg peab lõpuks kosuma hakkama ja näeme, et seis paraneb selle aasta jooksul. Sõltume ka oma peamistest ekspordipartneritest. Eelkõige Rootsi, aga ka Soome turg näitavad häid kosumise märke ning see toob positiivsed noodid ka Eestisse,” ütles Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Uudised
  • 13.11.24, 11:54
Lidl alustas Keila kaupluse ehitustöödega
1400-ruutmeetrise müügipinnaga Lidli Keila kauplus avatakse aadressil Põhjakaare 6 2025. aasta jooksul.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele