Klientidele ei lähe peale liiga innovaatilised ega ka lihtsad tooted, mis ei loo piisavalt lisandväärtust, rääkis Digital Merchanti tegevjuht Mihkel Moosel Äripäeva raadios.
Mooseli sõnul on Amazonis müügi edu valemiks süsteemne ja põhjalik eeltöö. “Sa pead investeerima eeltöös konkurentide ja kliendi mõistmisesse ning unikaalse väärtuspakkumise loomisesse,” rääkis Moosel. “Eeltöö loob edu aluse.”
Moosel lisas, et kui kaupleja võtab Amazonis müüki liiga kergekäeliselt, siis söövad konkurendid ta lihtsalt ära.
Kuidas suhtub Moosel Amazoni ladudes töötavate inimeste halbadesse töötingimustesse, mis on müüjate tüüpilised vead ja mis tootel on potentsiaali Amazonis, saab kuulata intervjuust.
Foto: Scanpix/Reuters
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.