Autor: Art Lukas, Maksekeskuse tegevjuht • 25. veebruar 2020

Osa e-äri meediaeelarvest planeerige katsetusteks

Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka.
Foto: Äripäev
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu erinevatest sihtrühmadest, segmenteerimisest ja sõnumite edastamisest.

Saates on külas reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Kaubamaja ASi turundusdirektor Enel Kolk.

Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

Kuulake saadet siit:

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700