Osa e-äri meediaeelarvest planeerige katsetusteks

Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka.  Foto: Äripäev

Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu erinevatest sihtrühmadest, segmenteerimisest ja sõnumite edastamisest.

Saates on külas reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Kaubamaja ASi turundusdirektor Enel Kolk.

Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

Kuulake saadet siit:

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700