• 25.02.20, 14:31

Osa e-äri meediaeelarvest planeerige katsetusteks

Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu erinevatest sihtrühmadest, segmenteerimisest ja sõnumite edastamisest.
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka.
  • Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka. Foto: Äripäev
Saates on külas reklaamibüroo Imagine/TBWA loovstrateeg Sven Luka ja Kaubamaja ASi turundusdirektor Enel Kolk.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele