Värskes Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu e-kaupluste vestlusakendest ehk chat'idest.

- Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna.
- Foto: Maarit Eerme
Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad ja miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused, millele vastata, ning kuidas teha kliendile chat'i kasutamine mugavaks. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.