• 10.08.21, 14:56

Kuidas e-poe vestlusaknast kõige rohkem kasu lõigata?

Värskes Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu e-kaupluste vestlusakendest ehk chat'idest.
Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna.
  • Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna. Foto: Maarit Eerme
Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad ja miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused, millele vastata, ning kuidas teha kliendile chat'i kasutamine mugavaks. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele