Autor: Art Lukas, Maksekeskuse tegevjuht • 10. august 2021

Kuidas e-poe vestlusaknast kõige rohkem kasu lõigata?

Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna.
Foto: Maarit Eerme
Värskes Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu e-kaupluste vestlusakendest ehk chat'idest.

Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad ja miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused, millele vastata, ning kuidas teha kliendile chat'i kasutamine mugavaks. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700