Värskes Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu e-kaupluste vestlusakendest ehk chat'idest.

- Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna.
- Foto: Maarit Eerme
Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad ja miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused, millele vastata, ning kuidas teha kliendile chat'i kasutamine mugavaks. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.