• 20.06.23, 08:49

Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali

Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe ja saatejuht Keit Ausner.
  • Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe ja saatejuht Keit Ausner.
  • Foto: Äripäev
Tema sõnul on hulgaliselt põnevaid võimalusi tehisintellekti abil kõnede, e‑kirjade ja muu tekstilise suhtluse analüüsimiseks, mida veel laialdaselt ei kasutata. Kogutud andmeid saab kasutada ärianalüüsiks ning teeninduskvaliteedi parandamiseks, saates toob Ennomäe näiteid, kuidas seda juba tehtud on. Ta rõhutas, et andmeid niisama koguda ei ole mõtet ning mõõdikute taga peaks olema kindel eesmärk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele