• 20.06.23, 08:49

Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali

Üks tulemuslikumaid vahendeid teeninduskvaliteedi parandamiseks on tehisintellekti kaasamine, mis võimaldab suure hulga kliendisuhtluse andmete analüüsimist ja äriliselt oluliste teemade tuvastamist, rääkis raadiosaates "Teeninduse teejuht" Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe.
Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe ja saatejuht Keit Ausner.
  • Feelingstreami asutaja ja tegevjuht Terje Ennomäe ja saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
Tema sõnul on hulgaliselt põnevaid võimalusi tehisintellekti abil kõnede, e‑kirjade ja muu tekstilise suhtluse analüüsimiseks, mida veel laialdaselt ei kasutata. Kogutud andmeid saab kasutada ärianalüüsiks ning teeninduskvaliteedi parandamiseks, saates toob Ennomäe näiteid, kuidas seda juba tehtud on. Ta rõhutas, et andmeid niisama koguda ei ole mõtet ning mõõdikute taga peaks olema kindel eesmärk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele