Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime sellest, kuidas luua toimiv e‑pood väljapoole Eestit. Selleks oleme saatesse kutsunud disainer Tanel Veenre, kes räägib enda Hiinas tegutsevast e‑ärist ning sealsetest väljakutsetest.

- Disainer Tanel Veenre. Foto: Krõõt Tarkmeel
Saates kuuleb seda, miks otsustas Veenre just Hiinas enda e‑poe avada, kuidas käituvad sealsed tarbijad, kuidas sealsetele tarbijatele peaks turundama ning millised on nende ootused paki kättesaamisel. Hiinas toodete müümise puhul ei saa üle ega ümber ka autorikaitsest.
Tanel Veenre esineb ka 4. oktoobril
Kaubanduse Aastakongressil ning arutleb koos JOIKi ekspordijuhi Kadri Silla ja Rabaconda asutaja Jakob Saksaga välisturule müümisest. Soodushinnaga on võimalik
registreeruda veel 15. septembrini. Tutvu programmiga
SIIN. Lisaks puudutame ka Tanel Veenre Eestis tegutsevat e‑poodi ning räägime selle käekäigust. Saadet juhib Sigrid Hiis.
Saadet toetab DPD Eesti.
Tanel Veenre: Hiina e‑poes tuleb kliendile vastata 20 sekundiga, muidu on ta kadunud
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.