Millal muutub eraisikult eraisikule müük äriks, mil tuleb tulud deklareerida ja millised ohud varitsevad nii müüjat kui ostjat, arutatakse värskes Äripäeva raadio saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
- 66% regulaarsetest e-ostlejatest kasutab uuringu järgi inimeselt inimesele ostu-müügiplatvorme. Foto: Panthermedia/Scanpix
Selleks oleme saatesse kutsunud maksu- ja tolliameti tulumaksu osakonna juhataja Madis Laasi ja Põhja prefektuuri Ida-Harju jaoskonna menetlustalituse juhi Inna Toateri.
Nad avavad eraisikult eraisikule müügiga seotud tagamaid, jagavad, mis on neil erilise jälgimise all ja kuidas pettusi vältida. Juttu tuleb ka sellest, kui palju jääb riigil pettuste tõttu tulu saamata, kui palju inimestelt siiski raha välja petetakse ja mis on levinumad skeemid, millest hoiduda.
Samuti jagab maksu- ja tolliamet eraisikutele soovitusi, kuidas on kõige lihtsam tulu deklareerida.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp.
Eraisikult eraisikule müük: millal saab sellest äri ja kuidas pettustest hoiduda
Seotud lood
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodidele. Selleks kutsusime stuudiosse valdkonna tipptegija Mediabrands Digitali Performance tiimi juhi Karl Lilienbergi.
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kuidas praegune majanduslik olukord on mõjutanud tarbijate käitumist e‑kauplustes. Selleks oleme saatesse kutsunud SEB Eesti majandusanalüütiku Mihkel Nestori ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.