Rimi Balticu kommertsvaldkonna arendusdirektor Maris Rannus ütleb, et tänapäeval liiguvad erinevad valdkonnad üha jõulisemalt automaatsuse ja digitaalsuse suunas, kuid unistused teeb teoks ikka inimene.

- Rimi Balticu kommertsvaldkonna arendusdirektor Maris Rannus.
- Foto: Raul Mee
Rannus võrdleb oma ettekandes eestlaste, lätlaste ja leedulaste tööeetikat. Külaline räägib oma kogemuste põhjal, milline rahvus näiteks koosolekutel kõige rohkem vaidleb, aga seejuures ka kõige tulemuslikum on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.