E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates keskendume Eesti e‑poodide välisturgudele laienemise kogemustele ja õppetundidele. Selgub, kuidas valida sobivaid sihtturge, millised takistused ootavad alguses ees, milliseid turundus- ja tarnekanaleid kasutada ning miks mõni turg võib osutuda keerulisemaks, kui algselt paistab.

- Seiki juht Rudolf-Gustav Hanni, Mugavik Barefooti kaasasutaja Brita Vibo ja saatejuht Kuldar Kullasepp.
- Foto: Äripäev
Külalisteks on
Seiki juht
Rudolf-Gustav Hanni ja
Mugavik Barefooti kaasasutaja
Brita Vibo, kes jagavad oma praktilist teekonda ekspordi käivitamisest kuni logistika ja klienditeeninduse nüanssideni. Mõlemad ettevõtted on leidnud edu väga erineval moel – Seik tegutseb täna rohkem kui 15 keeles ja riigis, samas kui Mugavik Barefoot müüb ilma tasulise reklaamita kaupa lausa 60 riiki.
Lisaks jagatakse nutikaid soovitusi: miks ei pea kohe investeerima uude brändi, kuidas testida turgu minimaalse kuluga, ja millal on kasulik kasutada tehisintellekti tõlkimiseks või klienditoeks. Nii Rudolf kui Brita rõhutavad kohaliku tunnetuse ja paindliku logistika tähtsust – olgu selleks tarnepartnerite valik või makseviiside kohandamine turuspetsiifiliselt.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti e-pood, mis müüb ilma tasulise reklaamita enam kui 60 riiki
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!