Elektrooniliste hinnasiltide paigaldamine on väga lihtne ning need on hõlpsalt integreeritavad olemasoleva süsteemiga. See liidestatakse lao- või müügitarkvaraga, kus on võimalik ise määrata, millist baasis olevat infot ekraan kuvama peaks ning seda saab alati vajadusel muuta. „Elektrooniliste hinnasiltide süsteemiga on võimalik muu hulgas jälgida ka seda, millised tooted on riiulist otsa saanud. Selleks paigaldatakse toote vastas olevale riiulisse kaamera, mis jälgib riiulit ning fikseerib selle, mis on lõppemas, ja teavitab olukorrast töötajaid, kes saavad kontrollida, kas kaup on laos olemas või tellimuses,“ selgitab Hansabi kaubanduslahenduste müügijuht Helen Lutsoja. Hansab just selliseid elektroonilisi hinnasilte ning sellega kaasnevaid võimalusi pakubki.
Lisaks kliendi ja äri jaoks väga selgele hindade kuvamisele ning kaamerale, mis riiulites toimuvat olukorda fikseerib, on võimalik etiketile seadistada ka QR-kood. See võimaldab kliendi suunata koodi skaneerimise järel enda ettevõtte e-poodi või huvipakkuva toote põhjalikuma teabetekstini.
Elektroonilisele hinnasildile saab seadistada ka flash-light süsteemi, mis tootele tähelepanu tõmbab. „Kui teenindaja on letis ja klient tunneb huvi saalis asuva kindla toote vastu, saab teenindaja toote sildi vilkuma panna, mis teeb ostja jaoks selle leidmise kiireks ja mugavaks,“ selgitab Lutsoja. Sellised ekraanid aitavad ka laotöös, kui e-poe tellimust komplekteerima asudes saab otsitava toote „vilkuma“ panna, misjärel töötaja selle kiirelt leiab.
Kui elektrooniliste hinnasiltide ekraanid on visuaalselt sarnased tänaste plastist hinnasiltidega, siis olemas on ka erinevates suurustes LCD-ekraanid. Neis saab soovi korral näidata videoid või kuvada kaupa tutvustavat teksti. Turunduslikult on tegu efektiivse lahendusega, mille vastu võiks huvi tunda nii kaupmees kui ka kaupluses toodet müüv tootja. „Kaupmees saab selliste ekraanide puhul rentida tootjale konkreetse riiulipinna välja ehk sellele lahendusele kuluva raha saab kiiresti pöörata tuluks,“ sõnab Lutsoja. Erk pilt haarab inimeste tähelepanu ning sõnum jõuab kiirelt külastajateni.
Igal juhul on elektrooniline hinnasilt oma olemuselt kasulikum ning seda nii keskkonnasäästlikkusele kui ka turunduslikule poolele mõeldes. Hindade käsitsi muutmine on aeganõudev ning kulukas, elektrooniliste siltide puhul toimub muutmine hetkega, mis võimaldab personalil keskenduda suurema lisandväärtusega ülesannetele.
Kaupmehed on välja arvutanud, et ühe pabersildi hind (materjal, tööjõukulu sildi lõikamisel, vahetamisel jne) on ca 1 euro. Kui mõelda, et iganädalaselt on vaja muuta 1000 toodet, moodustab see kuu ja aasta lõikes suure numbri.
Elektrooniliste hinnasiltide kasutegurid:
▶ Hinna- ja tooteinfo muutmine hetkedega
▶ Dünaamilise hinnastuse võimaldamine
▶ Täpne ja tsentraalne ülevaade kaupluses toimuvast
▶ Kokkuhoid tööjõukuludelt
▶ Võimalus efektiivistada kaupluse tööprotsesse
▶ Võimalus kasutada hinnasilte turunduskanalina
▶ Kliendi ostukogemuse parendamine
▶ Kliendi- ja töötajate rahulolu parendamine
Hansab on juhtiv innovaatilisi ärilahendusi pakkuv ettevõte, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Kaubandussektoris on meie eesmärk aidata kaupmeestel terviklahenduste abil muuta oma äri efektiivsemaks ja turvalisemaks.
Elektroonilised hinnasildid on Hansab tarninud Eestis näiteks Euronicsi kauplustesse, Telia esindustesse, Selveri kauplustesse, Maxima kauplustesse, Esvika müügisaalidesse, Salome autosalongidesse ja Automaailma kauplustesse.
Koostöös rahvusvaheliste partneritega aitame leida just Teile sobilikud lahendused ning aitame integreerida need Teie olemasolevate süsteemidega.
Kui soovid rohkem infot, siis võta meiega ühendust: Helen Lutsoja, tel 5623 0867, e-post [email protected], www.hansab.ee
Telia esindustes kasutusele võetud elektroonilised hinnasildid sobituvad esinduste kontseptsiooniga, rõhutades digitaalset lähenemist ja innovatsiooni.
Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi kinnitusel on ettevõte hea meelega valmis kasutama moodsaid lahendusi, mis toetavad digitaliseerumist ning aitavad parandada efektiivsust. „Lisaks sellele on elektroonilised hinnasildid keskkonnasõbralikud, toetades Telia väärtusi keskkonnahoiu ja jätkusuutlikkuse vallas,“ ütleb Liiberg.
Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt ütleb, et pakutav lahendus teeb kindlasti kaupmeeste elu lihtsamaks.“Aeg, mis kulub hinnasiltide väljatrükkimisele ja vahetamisele, on märkimisväärne, eriti kampaaniate alguses. Lisaks paberi- ja materjalikulu, mis jätkusuutlikkust silmas pidades on samuti olnud suur kulukoht,” sõnab ta.
Kelt lisab, et kaupmehed peaksid elektrooniliste hinnasiltide kasutuselevõttu kaaluma juba puhtalt ressursi säästmise mõttes. “Palju sõltub kindlasti ka äri suurusest, mingi maani on ehk mõistlik teha sildimajandust paberi ja kääride abil, ent kui kaupluses on müügil tuhandeid erinevaid tooteid, siis on elektroonilised hinnasildid kaalumist vääriv lahendus.”