reklaam
Kantar Emor: Suurimad reklaamiostjad olid jaekaubandusketid
Kantar Emor: Suurimad reklaamiostjad olid jaekaubandusketid
Vaata, rahvusvaheliste jaekettide jõulureklaame
Vaata, rahvusvaheliste jaekettide jõulureklaame
Miks on firmakingitustel müügilehtris oluline koht?
Miks on firmakingitustel müügilehtris oluline koht?
Prisma Peremarketi turundusjuhina alustas tööd Liina Pärlin
Alates 9. aprillist alustas Prisma Peremarketi turundusjuhina tööd Liina Pärlin, kes eelnevalt töötas Unique Hotels Grupi turunduse- ja müügidirektorina.
Mida tulevikutarbijad tootjatelt ja kaupmeestelt ootavad?
Toidutootja, kaupmees ja uue generatsiooni esindaja rääkisid jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste seminaril sellest, mis on tuleviku tarbija eripärad ning mida ta ootab tootjatelt kui ka kaupmeestelt.
Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus
5 kõige olulisemat aspekti, kuidas luua hästi toimiv otsepost
Boos Yourself kasvatas aastaga käivet 5 korda
Kurb pilt kaubandusest aastal 2025
Riigi alkopoliitika soosib salaviina
Aktsiisisõltuvuses riik peaks senisest enam pingutama, et ohjeldada illegaalset alkoholikaubandust, kirjutab Eesti Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu juht Triin Kutberg.
Tarbijakaitseamet: E-tailing Group OÜ tegevus ei ole korrektne
Tavapärasest enam tarbijaid on pöördunud Tarbijakaitseametisse seoses E-Tailing Group OÜ veebipoodidest emarket24.ee, emarket24.ee/baellerry-b/ee/ ning ekaubad24.ee/ortopedical/ tehtud tellimustega.
Tarbijad eelistavad postiga saabuvat reklaami e-postile
Stockmanni püsikliendid saavad eelisjärjekorras Hulludel Päevadel ostelda
Tarbijad ei saa baumax.ee ja fokus.ee e-poodidest tellitud kaupu
5 nippi, kuidas rohkem kinkekaarte müüa
Kaupleja peab tagama hinnateabe selguse ja korrektsuse
Tarbijal on õigus saada pakutavate kaupade kohta vajalikku ja tõest teavet teadliku valiku tegemiseks. Kauba maksumust võib tarbija vaatenurgast pidada üheks tähelepanuväärsemaks teguriks ostuotsuse kujunemisel, mistõttu on äärmiselt oluline tarbijale esitada ostueelne teave selgelt ja üheselt arusaadavalt.
Tarbijad otsivad jätkuvalt kollast hinnasilti
73% inimestest väidavad, et ostavad tihti just neid tooteid, mille puhul nad märkavad kaupluses olles allahindlust või kampaaniat, ütles AC Nielsen jaekettide klienditeenindusjuht Kadri-Liis Kutser.
Soome pereema lõi mitme miljoni eurose käibega e-äri
Lihtsam viis e-poe loomiseks
Mida põnevat võib leida Kaubanduse Aastakongressi 2017 kohvialalt?
Maarit Eerme
Kaubandus.ee juht-toimetaja
Tel: 51 44 884
[email protected]
Merilin Merila
Kaubandus.ee toimetaja
Tel: 5 105 933
[email protected]
Cätlin Puhkan
Kaubandus.ee reklaami müügijuht
Tel: 53 315 700
[email protected]