Autor: Kaubandus.ee • 11. märts 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Coca-Cola on sunnitud uusi jooke turule tooma

Raskes konkurentsis januste klientide pärast on Coca-Cola sunnitud oma Ameerika tööd ümber organiseerima ja turule tooma uusi jooke.

Coca-Colale pakub tugevat konkurentsi Pepsi, samas sunnivad firmat oma strateegiat muutma ka tervislikumate jookide tootjad, näiteks mahlatootjad, kirjutas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.

Ameerika üksus jagatakse edaspidi kolmeks: mulliga jookide osakond, mullita jookide osakond ja uute toodete arendamise osakond.

"Uue struktuuriga organisatsiooniga saame võita turuosa," ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Sandy Douglas.

Coca-Colal on umbes 400 registreeritud kaubamärki. Ettevõttes töötab üle maailma 71 000 inimest. Eelmises aastal müüdi tooteid ligi 290 miljardi krooni väärtuses.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700