Autor: Kaubandus.ee • 11. märts 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Coca-Cola on sunnitud uusi jooke turule tooma

Raskes konkurentsis januste klientide pärast on Coca-Cola sunnitud oma Ameerika tööd ümber organiseerima ja turule tooma uusi jooke.

Coca-Colale pakub tugevat konkurentsi Pepsi, samas sunnivad firmat oma strateegiat muutma ka tervislikumate jookide tootjad, näiteks mahlatootjad, kirjutas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.

Ameerika üksus jagatakse edaspidi kolmeks: mulliga jookide osakond, mullita jookide osakond ja uute toodete arendamise osakond.

"Uue struktuuriga organisatsiooniga saame võita turuosa," ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Sandy Douglas.

Coca-Colal on umbes 400 registreeritud kaubamärki. Ettevõttes töötab üle maailma 71 000 inimest. Eelmises aastal müüdi tooteid ligi 290 miljardi krooni väärtuses.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Sigrid HiisKaubandus.ee toimetajaTel: 5681 4070