Autor: Kaubandus.ee • 30. oktoober 2007

REM: mehed arvasid, et paljaste naistega reklaam on kihvt

Rem Shoes Accessories müügijuhi Natalja Aleksandrova sõnul oli reklaamis alasti naiste kasutamine nende jaoks uus samm, mis kokkuvõttes läks edukalt, sest mehed arvasid, et reklaam on kihvt.

"Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et nagu ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Hea, kui meeldib, " rääkis müügijuht.

Mõned tulisemad saatsid ettevõttesse ka e-kirju oma arvamusega reklaami ebaeetilisusest, aga muidu üldselt võeti reklaam Aleksandrova sõnul hästi vastu. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.

REM Shoes Accessories tooteid reklaamivad kuus alasti naist, kellel puuduvad nii kingad kui ehted.

Aripaev.ee küsis täna ettevõtetelt, miks nad kasutavad oma reklaamides paljaid naisi.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700