Mööblit ja ehitusmaterjale tootev Viisnurk
kavatseb tootmise kõrval hakata aktiivselt laienema jaemüügiturul.
Täna tutvustab Viisnurk oma kolme lähema aasta arenguplaane. Neis on olulisel kohal kaubandusvõrgu kasvatamine Balti riikides, Venemaal, Ukrainas ja Kesk-Euroopa riikides.
Viisnurga mööblidivisjon tahab kolme aastaga muutuda jaemüügile orienteeritud Skano mööblipoodide võrguks, kus jaemüügikäive võiks moodustada üle 60% divisjoni käibest. Ettevõtte arenguvisioonist ja strateegiast aastateks 2008-2010 selgub, et mööblidivisjonil on plaanis lähiaastail avada üle 20 poe suurusega 200-300 m2.
Kauplustes on kavas müüa kõrge kvaliteedi ja omapärase disainiga pehmet mööblit, lampe, maale ja muid sisustustooteid.
Plaanide kohaselt peaks järgmisel aastal kontsernist välja minema umbes kolmandik käibest, 2009. aastaks peaks see olema juba umbes pool ja 2010. aastaks kaks kolmandikku. Ettevõtte prognooside kohaselt võiks divisjoni käive kasvada 2008. aasta veidi vähem kui 200 miljonist kroonist 2010. aastaks veidi alla 400 miljonini.
Mööblidivisjoni maksueelne kasumiks plaanitakse 2008. aastal umbes 4 miljonit, 2010. aastaks aga 40 miljonit. Käiberentaabluse eesmärk 2010. aastaks üle 10%.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele