Autor: Kaubandus.ee • 14. jaanuar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Konkurss: Ivo Nikkolo poes on parim teenindus

Kaupluste ja teeninduste ostukeskkondi hindava konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” võitjaks tunnistati eile Ivo Nikkolo kauplus Viru keskuses.

Baltika Grupi Eesti turu juht Sven Ohlau kinnitas Baltika Grupile kuuluva Ivo Nikkolo poe võitu kommenteerides, et seesuguse tiitli pälvimine Eesti ühes tugevaimas kaubanduskeskuses on väga innustav. “Viru Keskus oli parim koht, kus uue poekontseptsiooniga välja tulla,” kinnitas Ohlau Ivo Nikkolo poe kohavalikut. Ohlau sõnul mängis Ivo Nikkolo esiletõstmisel suurt rolli Baltika sisearhitekti Maris Kerge loodud buduaarilik poekontseptsioon, mille kirkaimaks elemendiks on fuksiaroosa rõivastange.

Konkursi korraldaja Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles, et konkursi korraldamisega loodetakse aidata kaasa sellele, et keskuses pööratakse edaspidi rohkem tähelepanu kaupluste ja teeninduste ostukeskkonna arendamisele ja kvaliteedile, teatas Viru keskus.

Konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” teise koha saavutas Diesel’i kauplus ning kolmanda The Body Shop.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757