25. aprillil ilmub Äripäeva ja Itaalia ühe
suurema kirjastuskontserni Class Editor koostöös ajakirja Gentleman esimene
number.
„Gentleman on kosmopoliitse hoiakuga ajakiri haritud, edukale ja stiilsele mehele, kes teab, kuidas hoida karjäär ja eraelu tasakaalus. Olles iseloomult soliidne, humoorikas ja intelligentne, on Gentleman esimene omataoline väljaanne Eesti turul,“ ütleb ajakirja toimetaja Monica Raud.
Esita online-intervjuus küsimusi Monica Rauale!Kord kuus jõuavad lugejani ideed, valikud ja soovitused nauditavamaks eluks. Mida kanda, mida maitsta, kuhu investeerida – teemasid jagub tehnikast ja spordist kokakunsti, rõivaste ja eheteni. Igas numbris portreteeritakse ka üht mõjukat, lugupeetud ja huvitavat Eesti meest, kelle elustiil ja tõekspidamised teistega jagamist väärivad.
Äripäeva peadirektori Igor Rõtovi sõnul on Äripäeval väga suur au teha koostööd nii võimsa kirjastajaga nagu Milano Finanza, kelle ajakiri Gentleman on leidnud poolehoidu lugejate ja reklaamiklientide hulgas mitmel pool Euroopas. "Äripäeva jaoks on see täiesti uus väljakutse. Gentlemani kvaliteet annab lugejale midagi hoopis enamat kui eesti keeles seni ilmunud massiorientatsiooniga elustiiliajakirjad."
Gentleman asendab Äripäeva senist lisaväljaannet Visioon ning selle saavad kõik Äripäeva tellijad. Ajakirja mahuks planeeritakse 80–100 lehekülge ning selle sisust moodustavad vähemalt kolmandiku Eesti, kaks kolmandikku Itaalia päritolu artiklid.
Ajakiri Gentleman alustas Itaalias ilmumist 1997. aastal, kujunedes üheks populaarsemaks ja majanduslikult edukamaks elustiiliajakirjaks. Nüüdseks antakse litsentsi alusel ajakirja välja ka Hispaanias, Belgias, Bulgaarias ja Türgis.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.