Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Stolichnaya viina mark võib müüki minna
Väljaspool Venemaad Stolichnaya
viina kaubamärki omav SPI Group on palganud investeerimispanga Lehmann
Brothers kaaluma võimalusi, mis võiks viia brändi müügini.
Moskva on aga andnud kohtusse ettevõte SPI väites, et firma on saanud endale õigused brändi levitamiseks illegaalselt.
Asjaosalistele lähedal seisev isik oskas kommenteerida, et brändi müügist võib Stolichnaya teenida 3 miljardit dollarit (30,3 miljardit krooni), kirjutas The Wall Street Journal.
Võimalike Stolichnaya ostjatena toob The Wall Street Journal välja kolm suurt alkoholitootjat. Ameerika päritolu Fortune Brands Inc, millele kuuluvad muuhulgas ka kuulsad margid nagu Jim Beam viski ja Sauza tekiila. Puerto Rico päritolu Bacardi Ltd ning itaallaste Gruppo Campari. Nii SPI kui ka potentsiaalsed brändi ostjad keeldusid teemat kommenteerimast.
Kaks kuud tagasi leidis aset viimane suurem tehing, millega alkoholitootja Pernod Ricard nõustus ostma rootslaste V S Vin Spirits, millele kuulus Absolut Vodka bränd. Tehing läks Pernod Ricardile maksma 8,3 miljardit dollarit (84 miljardit krooni).
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.