Kaubandus.ee  • 18. august 2008
Jaga lugu:

Larin: kaubamärgiga läbimurdmine tähendab tõsist tegu

Silvano Fashion Groupi (SFG) juht Peeter Larin ütles aripaev.ee-le, et oma kaubamärgiga läbimurdmine tähendab Euroopa mastaabis tõsist tegu.

"P C on Euroopa mastaabis kindlasti arvestatava suurusega kaubamajade kett ja oma kaubamärgiga läbi murdmist tuleb pidada tõsiseks teoks. Oma toote brändimine Lääne-Euroopas on kulukas ja aega nõudev protsess. Nagu ka teates kirjas, kujuneb 2009. aasta testperioodiks. Peale selle perioodi lõppu saab hinnata, kui olulise sündmusega tegu on," kommenteeris Larin Baltika teadet hulgimüügi laiendamisest Lääne-Euroopasse.

Larin lisas, et SFG lähiaastate strateegia on jae- ja hulgimüügi arendamine oma tänastel sihtturgudel, milleks on Venemaa, Ukraina, Valgevene, Balti riigid, Poola ja Soome.

"Silvano FSL tehinguga ei oska seda teadet võrrelda, tegemist on sisult täiesti erinevate sündmustega," märkis Larin.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt