Autor: Kaubandus.ee • 12. september 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lindorff saatis Quelle klientidele ekslikult võlgnevuse teateid

Quelle vabandab oma klientide ees, kes said Quelle järelmakse haldava firma Lindorff Eesti AS-i käest ekslikult võlgnevuse teate ning ei saa oma maksete olukorra kohta Lindorff Eesti klienditelefoni ülekoormuse tõttu kiiret infot, teatas ettevõte.

Quelle teeb omalt poolt koostöös Lindorff Eesti AS´iga kõik, et tekkinud segadust lahendada.

„Soovitan klientidel kõigepealt kontrollida üle oma maksed ning seejärel võtta ühendust Lindorff Eesti AS'iga. Quelle teeb ka enda poolt kõik, et meie kliendid saaksid kiire lahenduse probleemile," teatas Quelle pressiteates ettevõtte kliendiarvelduste osakonna juhataja Eneken Helgland.

Alates esimesest augustist tehtud järelmaksutellimuste puhul on maksete haldajaks ning krediteerijaks Quelle ning tulevikus peaks kliendi jaoks järelmaksu tellimuste tegemine ning haldamine lihtsamaks ning kiiremaks minema.

„Hetkel oleme arendamas ka e-poes järelmaksusüsteemi, et klient saaks võimalikult ülevaatliku ja detailse informatsiooni oma arvetest, maksetest ja maksta olevatest summadest mugavalt e-poodi sisse logides,“ lisas Helgand.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757