• 12.09.08, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lindorff saatis Quelle klientidele ekslikult võlgnevuse teateid

Quelle vabandab oma klientide ees, kes said Quelle järelmakse haldava firma Lindorff Eesti AS-i käest ekslikult võlgnevuse teate ning ei saa oma maksete olukorra kohta Lindorff Eesti klienditelefoni ülekoormuse tõttu kiiret infot, teatas ettevõte.
Quelle teeb omalt poolt koostöös Lindorff Eesti AS´iga kõik, et tekkinud segadust lahendada.
„Soovitan klientidel kõigepealt kontrollida üle oma maksed ning seejärel võtta ühendust Lindorff Eesti AS'iga. Quelle teeb ka enda poolt kõik, et meie kliendid saaksid kiire lahenduse probleemile," teatas Quelle pressiteates ettevõtte kliendiarvelduste osakonna juhataja Eneken Helgland.
Alates esimesest augustist tehtud järelmaksutellimuste puhul on maksete haldajaks ning krediteerijaks Quelle ning tulevikus peaks kliendi jaoks järelmaksu tellimuste tegemine ning haldamine lihtsamaks ning kiiremaks minema.
„Hetkel oleme arendamas ka e-poes järelmaksusüsteemi, et klient saaks võimalikult ülevaatliku ja detailse informatsiooni oma arvetest, maksetest ja maksta olevatest summadest mugavalt e-poodi sisse logides,“ lisas Helgand.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele