• 24.09.08, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma juht: Kesko on taas huvitatud Eesti turust

ASi Prisma Peremarket tegevjuht Janne Lihavaineni andmetel on Kesko, kes mõned aastad tagasi Citymarketid Rimile maha müüs, taas huvitatud Eesti turule sisenemisest.
„Tean, et Kesko plaanib tagasi tulla, kas läbirääkimised on juba alanud?“ küsis Lihavainen Jüri Käolt vastu, kes temalt Äriplaan 2009 konverentsil uuris, miks Kesko alles hiljuti norus peaga koju tagasi läks.
Kesko ja Rimi ühinesid Eestis 2004. aastal, Keskole kuulunud Citymarketid muutusid Rimideks 2005. aastal. Toona prognoositi, et Rimi kaupluste operaator ICA ning City- ja Säästumarketite omanik Kesko Food saavad ühinedes enda kätte umbes kolmandiku Eesti marketiturust.
2006. aastal aga müüs Kesko Food Ltd oma osaluse kaubandusketis ICA AB, millest sai tehingu tulemusena keti ainuomanik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele