Autor: Kaubandus.ee • 4. november 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kanal 2: uus reklaamiseadus tunda ei anna

Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele negatiivset mõju avaldanud.

"Kuna õlle ja veini reklaam pole novembris nii suur, siis seetõttu neid muudatusi praegu väga palju pole. Sesoonsuse tõttu ei anna see ennast praegu tunda," ütles ta.

"Suveks on aga kõik plaanid ja strateegiad ümber tehtud, võtame ikkagi hooaja korraga," sõnas Linnamägi.

Ta lisas, et otseselt pole seaduse muudatus kanali reklaamimahtusid mõjutanud.

"SMS-laenuandjad peavad oma klippe natuke muutma. SMS-laenuandjatega tekkis paus tegelikult juba natuke varem, see on vähenenud juba oktoobrist võrreldes kevade või suvega," rääkis ta.

"Pigem on see pool, et üldise majanduse tingimused on muutunud, ja teine pool, et igat firmat huvitab ka rahva suhtumine. Siin on väga palju mõjutegureid," rääkis Linnamägi. Seda on raske öelda, millal SMS-laenu reklaamid jõulisemalt ekraanile tagasi tulevad, lisas ta.

Uus reklaamiseadus reguleerib ka SMS-laenude andmist. Igas reklaamis, millega teavitatakse oma valmisolekust anda tarbijale laenu kuni 10 000 krooni või mille tagasimaksmise maksimaalne tähtaeg on kuni kuus kuud, tuleb ära näidata krediidi kulukuse määr, lisades vajaduse korral vastavaid näiteid. Seega tuleb seaduse järgi anda laenu võtjale teada, kui kulukaks laen talle tegelikult läheb.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700