• 30.07.25, 13:27

TTJA juhib kauplejate tähelepanu: 1-ja 2-sendised tuleb vastu võtta

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tuletab kauplejatele meelde, et tarbijatel on õigus kasutada maksmisel 1- ja 2-sendiseid münte ning kaupleja on kohustatud need vastu võtma.
TTJA juhib kauplejate tähelepanu: 1-ja 2-sendised tuleb vastu võtta
  • Foto: Unsplash
TTJA-le on viimasel ajal laekunud vihjeid tarbijatelt, kus on välja toodud, et 1- ja 2-sendistega makstes on kaupleja keeldunud neid vastu võtmast.

Seotud lood

Uudised
  • 27.12.24, 12:44
Uuest aastast hakkab sularahaga maksmisel kehtima ümardamisreegel
Alates 1. jaanuarist 2025 tuleb kõikides füüsilistes müügikohtades sularahaga maksmisel ümardada ostukorvi lõpphind lähima viie sendini. Seadusemuudatus tähendab, et kaupmeestel pole enam vaja anda vahetusrahana tagasi 1- ja 2-sendiseid münte ning sellega väheneb tarvidus anda Eestis ringlusse juurde selliseid münte, mida inimesed kasutavad maksmisel üliharva.
Uudised
  • 05.08.24, 12:00
Uuest aastast kehtiv ümardamisreegel eeldab kaupmeestelt ettevalmistusi
1. jaanuaril 2025 hakkab kõigis Eesti müügikohtades kehtima ostukorvi lõpphinna ümardamise reegel, mille kohaselt tuleb sularahas tehtud ostu lõpphind ümardada lähima 5 sendini. Muudatuse tegemiseks peavad kaupmehed seadistama oma kassasüsteeme ja majandustarkvara ning olema valmis kliente teavitama.
Uudised
  • 15.05.24, 17:48
Uuest aastast poes enam 1- ja 2sendiseid tagasi ei saa
Riigikogu kiitis heaks eelnõu, millega kehtestatakse poodides sularahaga tasumisel ümardamisreegel ja poed järgmisest aastast vahetusrahana enam 1- ja 2sendiseid tagasi ei anna.
Uudised
  • 10.05.24, 13:19
Riigikogu asus analüüsima uut eurosentide ümardamisreeglite ettepanekut
Loe, millega tasuks juba praegu tegeleda
Eesti Pank on teinud valitsusele ettepaneku 1- ja 2-sendiste kasutamise vähendamiseks kehtestada Eestis euromüntide ümardamisreeglid. Missuguseid kulutusi uued reeglid kauplejatele kaasa toovad?
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele