Novembrikuu jaemüük, v.a automüük, kukkus
Mastercard Inc. SpendingPulse üksuse andmetel novembris 5,5% 295,3 miljardi USA
dollarini aastataguse ajaga võrreldes.
SpendingPulse andmed sisaldavad krediitkaardi- , sularaha- ning tšekistatistikat. Sesoonsusega korrigeeritud jaemüük kukkus aastaga 4,4%. Kui välja arvata hilised tänupühad ning bensiini hinna langus, vähenes jaemüük aastaga 0,5%. SpendingPulse direktori Kamalesh Rao sõnul võib neid faktoreid arvestades näha jaemüügi stabiliseerumist, kirjutab WSJ.
America's Research Group/UBS teatas samal ajal, et nende küsitlus, mis hõlmas 1000 inimest, näitas inimeste olulist ettevaatlikkuse tõusu võrreldes eelmise aastaga. Rekordiliselt 40,1% vastanutest vastas, et nad plaanivad sellel pühadehooajal vähem kulutada.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.