• 23.12.08, 10:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sportland tegi rekordilise käibehüppe

Eesti suurim spordi- ja vabaajakaupade müüja Sportland on teinud viimasel jõulueelsel nädalavahetusel eelmise aastaga võrreldes kahekordse käibehüppe, teatas ettevõte.
Kaubandusketi poodide jõulueelne läbimüük on tõusnud kogu Eestis, ulatudes kahe miljoni kroonini päevas. See ületab üle kahe korra eelmise aasta sama perioodi tulemust ja on Sportlandi antud perioodi ajaloo rekord.
Pühade eel alustas kaubanduskett reklaamikampaanianaga, kuhu on kaasatud ka populaarsed Tanel Padar The Sun ning mis seob kõiki peamisi meedialiike kaasava kommunikatsiooni mitmetasandiliseks tervikuks. Samuti võttis Sportland kasutusele dünaamilise hinnakujunduspoliitika, mis võimaldab tarbijail soetada teatud sortimenti kvaliteetkaupu taskukohase hinnaga.
„Sportland alustas praktilisi ettevalmistusi uue majandusolukorraga kohanemiseks juba kevadel. Viisime firmas läbi rea olulisi ümberkorraldusi, mis kasvatasid suuresti organisatsiooni ja müügiahelate efektiivsust. See on omakorda võimaldanud meil kasutusele võtta paindlikuma hinnakujunduspoliitika, millest võidavad mõlemad – nii terviseteadlik tarbija, kui ka müügiettevõte,“ kommenteeris Sportland Eesti juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele