Susi sõnul on praegu küsimus peamiselt rahaliste vahendite kättesaadavuses turul. See on tema kinnitusel ebapiisav ja tuleneb sellest, et pangad hindavad Eesti ja Baltimaade riske kõrgeks. "Meil on musklid masinate näol olemas, aga verd ei anta," märkis ta. Toom lisas, et Toom Tekstiil on õnneks praegu pankade silmis ikkagi usalduslike firmade nimekirjas.
"Selle aasta kohta prognoose tehes võib arvata, et turg natuke kasvab, mõõnast on üle saadud," rääkis Toom ning lisas: "Meie prognoosime küll, et selle aasta teine pool on tugevam kui eelmise aasta teine pool." Susi sõnul on praegu väga hästi näha, tellimused on suurenenud, mis näitab, et lattu kogunenud ja seisma jäänud kaup on hakanud otsa saama.
Aasta tagasi välja käidud plaan, et Toom Tekstiil loob Eestisse kümme kauplust, on samuti jõus. Viis kauplust juba tegutseb, ülejäänud on veel plaani seisus, kuid luuakse majanduse ebakindluse tõttu aeglasemas tempos. Samas tõdes Toom, et praegu ongi just õige aeg kaubandusturule sisenemiseks, kuna varasemaid kõrgeid kinnisvarahindasid, mis kasumlikult kauplemise raskeks tegid, pole enam.
Toorainet saab Toom Tekstiil praegu umbes 10-20 protsenti odavamalt kätte, rääkis Susi, kes tõdes, et hinnavõit läheb siiski kliendile. Toom Tekstiili toodete madalamat hinda Gull üheselt nimetada ei tea, Susi märkis, et osa tooteid võib müüki minna ligi 30 protsenti väiksema hinnaga.
Mis aga on Toom Tekstiili edu saladus? "Paindlikkus, pikaajalised kliendisuhted, aktiivsus turul, messide külastamine," loetles Susi ning lisas, et tegelikult on kliendid küllaltki konservatiivsed ja hindavad tarnekindlust ning naljalt tarnijat ei vaheta. "Kui olla paindlikult õigel hinnatasemel, on turg olemas," selgitas ta. Kindlasti mängivad Susi sõnul rolli ka isiklikud suhted ja usaldatavus nagu äris üldiselt.
Uurides, mida nad teistele ettevõtetele soovitaks, ütles Susi, et praegu on ju võimaluste aeg, kus käib äge turu ümberjagamine. "Praegu on võimalik agressiivse hinnapoliitikaga konkurendid eest ära lükata," lisas ta.
Toom leiab, et konkureerima ei peaks oma naabritega, vaid väljastpoolt Euroopa Liitu tulevate suurte kogustega.
"Paljud vaatavad, et ma ei tee seda asja, sest see ei tasu ära. Aga tuleb vaadata, kuidas see tasuvaks teha," jagas Susi soovitusi ning nentis, et proovipartii puhul tuleb vahel ka alla omahinna teha, et panna alus edukale koostööle.