Autor: Kaubandus.ee • 6. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Brittide uus terviseguru - Homer Simpson

Unustage pitsa ja sõõrikud, Suurbritannia valitsus tahab animasarja "The Simpsons" fänne võõrutada rämpstoidust ning meelitada nad tervislikuma toidu juurde.

Tervishoiuministeerium kulutab 640 000 naela (11 miljonit krooni), et sponsoreerida USA täiskasvanute animasarja, mis jookseb Channel 4-s osana ministeeriumi tervisekampaaniast.

Enne sponsoreeritud saadete algust teesklevad animasarja tegelaskujud end olevat pereliikmed, kes istuvad diivanil ümbritsetuna jäätisest ja kartulikrõpsudest, mis seejärel tervislikemaks toiduaineteks muunduvad.

Valitsus loodab, et vaatajad mõistavad, et nad võiksid järgida sama käitumist, mitte olla Homer Simpsoni ja ta pere õlut neelaval, sõõrikuid kugistaval "dieedil".

Tervishoiuminister Gillian Merron ütles, et nad on eesmärgiks seadnud leida uusi ja innovaatilisi viise jõuda vaatajateni.

"Kuna Simpsonid teevad mitmeid küsitavaid valikuid oma tegemistes, siis nad võiksid olla populaarne ja kaasakiskuv viis, kuidas viia sõnum reaalse maailma perekondadeni lihtsatest viisidest dieedi ja tervislikuma elustiili vallas," ütles Merron.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700