Kaubandus.ee  • 9. detsember 2010
Jaga lugu:

H&M jätkab laienemist

Rootsi rõivaketi H&M nõukogu esimees Stefan Persson näeb firmale suuri laienemisvõimalusi uutel turgudel Lõuna-Ameerikas ja Aafrikas.

Samas möönab ta intervjuus Rootsi majanduslehele Dagens Industri, et ka tänastel turgudel on kasvuruumi veel küll.

„Oleme jätkuvalt väga väikesed peaaegu kõigil turgudel peale Skandinaavia riikide ja võib-olla ka Saksamaa. Nii on ka olemasolevatel turgudel palju ära teha,“ ütles Persson.

Samas möönis ta, et firma kiikab juba järgmiste uute turgude suunas ja eriti ehk Lõuna-Ameerika poole, ehkki otsuseid ei ole veel tehtud.

„Geograafiliselt on võimalused väga suured. Meid ei ole näiteks Lõuna-Ameerikas, Austraalias ega Aafrikas,“ ütles Persson. „Ma ei tea kui palju inimesi elab Brasiilias, Argentinas ja Mehhikos, kuid see turg on väga suur.“

H&M eesmärk on poodide arvu aastas 10-15% kasvatada.

2000. aastal avas H&M oma esimese kaupluse USAs, millest on tänaseks saanud firma jaoks suuruselt kolmas turg. 2007. aastal avati esimesed kauplused Aasias Hongkongis ja Šanghais ning 2009. aastal avati esimene kauplus Venemaal.

Firmal on praegu ligi 2000 kauplust neljal kontinendil.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt