Autor: Kaubandus.ee • 7. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma kasvatas müüki 3%

Erinevalt ETK Grupi pisut vähenenud käibest kasvas Prisma Peremarketite müük eelmisel aastal 3%.

"Võrreldavate majade kasv (müügikasv - toim) oli aga koguni 5%. Eriti teeb meile rõõmu kliendiostude arvu kasv, mis aastaga kerkis 6%. Kõikide märkide kohaselt on Prisma turuosa eelmisel aastal märkimisväärselt kasvanud," edastas Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

Täpseid käibenumbreid Prisma täna veel ei avalda, kuna selleks on oma protseduur, selgitas Lainas.

ETK Grupi 2010. aasta netokäive oli 359,6 miljonit eurot ehk üle 5,6 miljardi krooni, vähenedes aasta varasemaga võrreldes 2,3%. Suurima osa ETK Grupi käibest moodustas 162 miljoni euro suuruse netokäibega kauplusekett Konsum, mille käive kasvas mullusega võrreldes 5,7%.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700