• 30.03.11, 09:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööstuskaup lükkas kaubanduse väikesele tõusule

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük oli veebruaris 260 miljonit eurot (4,1 mld krooni), suurenedes eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2%, teatas statistikaamet.
Kaupade jaemüügi kasvu mõjutasid tööstuskaupade kauplused, kus jaemüük suurenes 2010. aasta veebruariga võrreldes 10%.
Veidi vähem suurenes müük enamikul tegevusaladel. Vaid tekstiiltoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete kauplustes ning apteekides ja kosmeetikakauplustes oli jaemüük väiksem kui eelmise aasta veebruaris.
Käibe kasv oli suurim majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali kauplustes ning spetsialiseerimata tööstuskaupade kauplustes. Neis kauplustes suurenes jaemüük vastavalt 26% ja 24%.
Eelmise aasta sama kuuga võrreldes hakkas jaekaubandusettevõtete jaemüük kasvama 2010. aasta septembris, kasv jätkus oktoobris, novembris ja detsembris. Tänavu jaanuaris jaemüük langes veidi, kuid veebruaris pöördus taas tõusule.
Jaemüük toidukaupade kauplustes vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes 3%, peamiselt mõjutas seda veebruaris veelgi kiirenenud toidukaupade hinnatõus.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 2%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 2%.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli 2011. aasta veebruaris 317 miljonit eurot (ligi 5 miljardit krooni), millest kaupade jaemüük andis 82%. 2010. aasta veebruariga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 8%, eelmise kuuga võrreldes aga vähenes 1%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele