Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saksa jaekaubandus üllatuslikult miinuses
Saksamaa jaekaubanduse käive langes 2 protsenti võrreldes aasta varasema ajaga, teatas Saksa statistikaamet. Kui võtta arvesse veel ka hinnatõus, oldi miinuses koguni 3,5 protsendiga.
Agentuuri Reuters poolt küsitletud analüütikud olid pakkunud kasvuks 1,4 protsenti. Eksperdid usuvad siiski, et tarbimine saab sel aastal tänu soodsale tööturu seisule olema kasvu üks olulisemaid tugitalasid. Jaekaubanduse liit HDE eeldab, et käive kasvab 1,5 protsenti.
Suurimaid kaotusi kandsid märtsis kaubamajad: käive oli 5,5 protsenti väiksem kui aasta varem. Ka kosmeetika ja meditsiinitooted kaotasid käibes 3,4 protsenti. Jalanõude ja rõivaste osas oli miinus 3,2 protsenti ning vaid interneti- ja postimüük olid 1,1 protsendiga plussis.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.