Autor: Kaubandus.ee • 29. aprill 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saksa jaekaubandus üllatuslikult miinuses

Saksamaa jaekaubanduse käive langes 2 protsenti võrreldes aasta varasema ajaga, teatas Saksa statistikaamet. Kui võtta arvesse veel ka hinnatõus, oldi miinuses koguni 3,5 protsendiga.

Agentuuri Reuters poolt küsitletud analüütikud olid pakkunud kasvuks 1,4 protsenti. Eksperdid usuvad siiski, et tarbimine saab sel aastal tänu soodsale tööturu seisule olema kasvu üks olulisemaid tugitalasid. Jaekaubanduse liit HDE eeldab, et käive kasvab 1,5 protsenti.

Suurimaid kaotusi kandsid märtsis kaubamajad: käive oli 5,5 protsenti väiksem kui aasta varem. Ka kosmeetika ja meditsiinitooted kaotasid käibes 3,4 protsenti. Jalanõude ja rõivaste osas oli miinus 3,2 protsenti ning vaid interneti- ja postimüük olid 1,1 protsendiga plussis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757