• 18.08.11, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ID-kaardi tegemine kliendikaardiks maksab 500 eurot

ID-kaardi kasutuselevõtt ettevõtte kliendikaardina läheb maksma 500 eurot. Tulemusena saab klient lahti patakast plastkaartidest, firma säästab kulusid ning aitab vastutulekuga rahulolu tõsta.
Itaalia toidu restoraniketi Da Vinci Pasta & Pizza juhi Rain Uusküla sõnul ühendasid nad kliendikaardi ID-kaardiga mullu oktoobris. "Kui kõik boonused on ID-kaardile ühendatud, siis teeb see klientidel ostude sooritamise hõlpsamaks, kuna ID-kaart on alati kaasas ning kliendid saavad lihtsamini kasutada oma püsikliendihüvesid," põhjendas ta.
Uusküla võttis maha ka hirmu tehniliste probleemide ees, kommenteerides, et suurtes piirides toimib süsteem veatult, paar väiksemat tehnilist probleemi on olnud, kuid need on kiiresti kõrvaldatud.
Süsteemi ühendamise maksumuse kohta märkis restoraniketi juht, et neil olid kõik vajalikud kassaprogrammid juba varem soetatud ja olemasolevale süsteemile sai lihtsalt liita ka ID-kaardi lugemise ning see läks kokku maksma umbes 500 eurot.
Samas kommenteeris Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov, et nad on Kaubamaja kontsernis küll arutanud ID-kaardi ja kliendikaardi ühendamise võimalust, aga jõudnud otsusele, et ID-kaardi ja partnerkaardi ühendamisest oleks mõlemal osapoolel rohkem kaotada kui võita.
Kuidas ühendada kliendikaart ID-kaardiga ning mis on selle plussid-miinused, loe tänasest Äripäevast. Päevapileti võid osta siit. 23. augustil toimub ka Äripäeva seminar ID-kaardi kasutuselevõtust kliendikaardina.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.12, 11:27
Prismas alustab ID-kaardi põhise kliendikaardiga
Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klientidel on võimalik ostudelt koguda kuni 5% boonust.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele