Autor: Maarit Eerme • 3. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prismas alustab ID-kaardi põhise kliendikaardiga

Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klientidel on võimalik ostudelt koguda kuni 5% boonust.

Esimese toidukauplusteketina alustab Prisma ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Prisma tegevdirektor Janne Lihavainen kommenteeris, et nad on teinud programmi, mida on klientidel väga lihtne kasutada ja millega on võimalik koguda Eesti jaeturul kõige kõrgemat boonusprotsenti.

"Samuti oleme suurtest jaekettidest esimene, kes ei pea vajalikus toota veel ühte plastikkaarti kliendi rahakoti vahele, vaid kasutame ID-kaarti, mis peaks tänaseks olema juba kõikidel Eestis elavatel inimestel olemas," lisas Lihavainen.

Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab saada ostudelt tagasi boonusraha vahemikus 0,5% kuni 5%. Mida suuremad on igakuised ostud Prismast, seda suurem on ka tagastatav boonus, mis arvutatakse igakuises ostusummast. Boonuse arvestamine toimub iga kalendrikuu eest eraldi. Boonuspunktid, mida saab kasutada kõikides Prisma kauplustes ostude eest tasumisel, kantakse kliendi kontole hiljemalt iga uue kalendrikuu kolmandaks kuupäevaks. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.

"Konto on oma ülesehituselt sarnane Soome S-Etukorttiga," lisas Lihavainen. "Küll aga on boonustasemed Eestis oluliselt kliendisõbralikumad. Kõrgemale boonustasemele jõuab märksa väiksemate igakuiste ostudega."

Kontoga saavad liituda kõik täisealised isikud, kes omavad ID-kaarti. Soovi korral saavad ühe perekonna täisealised liikmed ka oma igakuised ostud kokku liita ja koguda boonust ühiselt.

Prisma kodulehel saavad kliendid jälgida oma oste, kogutud boonust ning samuti oma boonustaset.

Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700