Autor: Kaubandus.ee • 15. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

H&Mi müük kukkus kolmandat kuud järjest

Rootsi kuulus rõivatootja Hennes & Mauritz teatas novembris kolmandat kuud järjepanu kahanenud müügist, tuues põhjuseks sooja sügisilma ja keeruliseks muutunud majandusolukorra.

Vähemalt aasta lahti olnud poodides kukkus H&Mi müük 1% võrra, jäädes Reutersi küsitletud analüütikute prognoositud 0,4% kahanemisele alla. Analüütikute prognoosid kõikusid vahemikus -4 kuni +4 protsenti.

Novembris Donatella Versace disainitud kollektsiooniga välja tulnud rõivafirma kogumüük kasvas kohalikes valuutades 9%, jäädes alla prognoositud 10,2% kasvule.

Novembriga lõppenud firma rahandusaasta neljanda kvartali müük käibemaksuta tõusis 30,9 miljardi Rootsi kroonini eelmise aasta 29,7 miljardilt, kuid jäi alla prognoositud 31,4 miljardile. Neljanda kvartali täielikud majandustulemused avalikustatakse 26. jaanuaril.

H&M selgitas kehvi müüginumbreid sooja ilmaga, mis ei meelitanud inimesi poodidesse uusi rõivad ostma. Lisaks toodi välja, et raskenenud majandusolukord pärsib inimeste kergekäelist rahakulutust.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700