• 07.01.12, 08:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Subaru tegi mullu Eestis rekordmüügi

Möödunud aastal Eestis registreeritud 753 uut Subarut tähistab  hinnatud nelikveoliste sõidukite tootja jaoks läbi aegade parimat müügitulemust.
2008. aastast pärinev senine müügirekord (589 autot) ületati märkimisväärse 28%-ga. 2010. aastaga võrreldes kasvasid Subaru müüginumbrid läinud aastal aga lausa 53% võrra.
Subaru rekordiline müügitulemus on seda erakordsem, et märtsis Jaapanit tabanud maavärin ja sellele järgnenud tsunami põhjustasid autotootja jaoks tõsiseid tootmisraskusi. Subaru tehased looduskatastroofis suurt kahju küll ei kannatanud, kuid mitmed autotootjale allhanget teinud ettevõtet hävines täielikult. Seetõttu oli autode tootmine katastroofile järgnenud poolaasta vältel tõsiselt häiritud ning normaalne töörütm taastati alles oktoobris 2011.
Tähelepanuväärve on seegi, et Subaru suutis rekordtulemuse teha ajal kui Eesti autoturg on tippaegade tasemest endiselt väga kaugel. Läinud aastal Eestis müüdud 15 350 sõiduautot moodustab 2007. aastal registrisse kantud sõiduautode arvust vaid poole. 
"Subaru käekäik nii Eestis kui ka mujal maailmas on koguturuga võrreldes viimastel aastatel järjekindlalt vastuvoolu liikunud. Majanduslikult rasketele oludele vaatamata on Subaru oma turuosa Eestis aina kasvatanud ning 2007. aasta 1,3% juurest on Subaru tänaseks jõudnud ligemale 5%-ni," ütles Ringo Rahumeel, Subaru Nordic AB Balti piirkonna juht.
Subaru on Eesti turul esindatud alates 1993. aastast ning tänaseks töötab Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis kokku viis Subaru esindust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele