Kaubandus.ee  • 8. jaanuar 2012
Jaga lugu:

Opel kasvatas mullu Baltimaades müüki 146%

Opel suurendas Balti riikides eelmisel aastal läbimüüki 146 protsenti.

Perioodil jaanuarist detsembrini kasvas sõidukite müük rohkem kui 1257 auto võrra. Kokku müüs ettevõte Balti riikides 2011. aastal 2117 sõidukit. Enamik autosid müüdi Eestis, järgnesid Leedu ja Läti.

Pärast debüüti 2008. aastal on Opeli teatel olnud äärmiselt edukas nende mudel Insignia. Eelmisel aastal müüdi seda Opeli lipulaeva 512 ühikut, järgnesid Astra Classic III, Corsa ja Meriva.

Insignia oli Leedus kõikide autotootjate seas kõige paremini müüv auto, tuues Opeli turul teisele kohale.

Peatselt turule tulev Zafira Tourer ja Astra GTC tugevdavad Opeli kinnitusel nende tootemargi läbimüüki tänavu veelgi. Samal ajal loob esimene igapäevaseks kasutamiseks sobiv elektriauto Ampera Euroopas uue segmendi.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt