Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Opel kasvatas mullu Baltimaades müüki 146%
Opel suurendas Balti riikides eelmisel aastal läbimüüki 146 protsenti.
Perioodil jaanuarist detsembrini kasvas sõidukite müük rohkem kui 1257 auto võrra. Kokku müüs ettevõte Balti riikides 2011. aastal 2117 sõidukit. Enamik autosid müüdi Eestis, järgnesid Leedu ja Läti.
Pärast debüüti 2008. aastal on Opeli teatel olnud äärmiselt edukas nende mudel Insignia. Eelmisel aastal müüdi seda Opeli lipulaeva 512 ühikut, järgnesid Astra Classic III, Corsa ja Meriva.
Insignia oli Leedus kõikide autotootjate seas kõige paremini müüv auto, tuues Opeli turul teisele kohale.
Peatselt turule tulev Zafira Tourer ja Astra GTC tugevdavad Opeli kinnitusel nende tootemargi läbimüüki tänavu veelgi. Samal ajal loob esimene igapäevaseks kasutamiseks sobiv elektriauto Ampera Euroopas uue segmendi.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.