Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 30. mai 2012

TNS Emori uuring: Kuidas on muutnud hoiakud tööstuskaupade ostmisel?

Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tõi kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" välja hoiakud tööstuskaupade ostmisel 2002-2011.

Uuringutest joonistub välja, et hinna olulisus on aasta-aastalt järjest kasvanud. Eriti kiire oli hinna olulisuse kasv alates masu algusest 2009. aastal.

Uuring tänavuse aasta kohta valmib augustis.

 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700