FOTOD: Meie esimene seminar 

30. mail toimunud kaubandus.ee esimesel seminaril "Kuidas pälvida klientide armastust?" räägiti põhjalikult, kuidas tabada trende ja, millist lisaväärtust klientidele pakkuda.

Uuringufirma TNS Emor ärisuuna juht Aivar Voog tutvustas uuringuid, mis nad on kaubanduskeskuste teemal läbi viinud.

Tallinna Kaubamaja ASi kaubamajade direktor Erkki Laugus tutvustas, milliseid lisaväärtusi pakutakse Tallinna Kaubamajas.

K-Rauta kaubandusdirektor Toomas Tauk rääkis poole aasta eest turule toodud paigaldusteenusest kui lisaväärtusest kliendile.   

EBS õppejõud ja psühholoog Anu Virovere lummas kuulajaid trendidega maailmast, näiteks sellest, kuidas maailm on välja vahetamas põhiväärtusi ning uuest renessansist.

Rimi Eesti Food ostudirektor Vaido Padumäe selgitas, millist lisaväärtust pakub private label ehk omamärgitoode kliendile.

Päeva lõpetas arutlusring, kus Aivar Voog, Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja, Toomas Tauk ja  Anu Virovere arutlesid teemal, kas kliendile pakutav lisaväärtus on lisamüük ja kuidas kommunikeerida kliendile pakutavaid lisaväärtusi. Suur tänu kõigile esinejatele ja osalejatele!

  

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt