Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotod: Kaubandusjuhtide klubi Amservis
Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt rääkis reedel, 16. novembril toimunud kaubandusjuhtide klubis, mida ennustab autokaubandus tuleva aasta majanduskasvuks.
Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi andis põhjaliku ülevaate, millist analüütikat ja uuringuid kasutab Amserv uue aasta prognooside ja eelarve tegemiseks nii Eestis kui ka Lätis. Suhtekorraldusfirma In Nomine konsultant Timo Raussi paljastas, kuidas kehv majandustulemus pressile heaks uudiseks teha.
Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt tõi kaubandusjuhtide klubis välja slaidi, mis kajastas viimase viie aasta jooksul tehtud investeeringuid alternatiivkütustesse.
Tavaliselt ostavad uue auto alles keskealised ehk inimesed vanuses 45 aastat ja enam. Nooremad eelistavad pigem kasutatud autot. Samas pangas või kindlustuse alal töötavad noored ostavad uue auto väga varakult.
Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt lausus kaubandus.ee klubis, et enamikus maailmariikides autokaubandus kukub, Eestis on tänavu õnnestunud aga kasvada ning džiipide ostuvaimustust pole eestlase hulgas ka masu murdnud.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.