Autor: Alyona Stadnik • 19. november 2012

Estravel: meie eristajaks on usaldusväärsus

AS Estravel juhatuse liige ja tegevdirektor Anne Samlik märkis, et nende olulisim tugevus ja eristuvus on usaldusväärsus ning suur teenustevalik ja mitmekesine kliendiportfell.

"Estraveli tugevus on pea 25aastane kogemus reisivaldkonnas, oleme pidanud hakkama saama erinevate kriisidega – reisikorraldajate pankrotid, looduskatastroofid, streigid," nimetas Samlik.

Ta usub, et on pakkunud klientidele alati usaldusväärset tuge ja kindlat garantiid. Samlik märkis, et Estraveli kõige olulisem tugevus ja eristuvus on usaldusväärsus  – kliendid võivad nendega kindlad olla, et ei jää hätta.

Konkurentidest eristub Estravel juhi sõnul suure teenustevaliku ja mitmekesise kliendiportfelliga. "Meil on sobivad lahendused nii era- kui ärikliendile, kohalikule ja välisturistile, nii teadlikule iseseisvale reisijale kui ka inimesele, kes eelistab, et reisikorraldus tema eest ära tehtaks," märkis Samlik.

Estraveli püsikliendiprogrammid era- ja ärikliendile pakuvad laia soodustuste valikut. Näitena tõi Samlik kuldkaardi, mis on Eestis üks tuntumaid lojaalsusprogramme. "Suhtleme klientidega erinevate kanalite kaudu – Facebookist letiteeninduseni Eestis, Lätis ja Leedus," loetles ta.

Samlik lisas, et ettevõtte tugevuseks on ka mitmekesised finantseerimisvõimalused. "Eraisikutele pakutav aastane reisiteenuste finantseerimisprogramm kogub aina kasutajaid. Eristumine on meie jaoks oluline," kommenteeris Samlik.

Äripäeva reedes turundurubriigis kirjutati sellest, kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada. Äripäev uuris erinevate sektorite ettevõtetelt, kuidas nemad eristuvad konkurentidest. 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700