Saku Õlletehase AS turundusdirektor Kadri Ärm märkis, et oluline on eristumisstrateegia - ja mitte olla järelkäija.
"Eristamise strateegia on oluline. Turul on ka hinnaliidri ja copy-paste tegijad. See on ka teatud strateegia. Meie püüame juhtida kategooriat, milles toimetame, mitte olla järelkäija. Eristumine ja innovatsioon on oluline ka klassikalisel turul nagu joogiturg ja õlu," rääkis Ärm.
Ärmi hinnangul on õlletootmise äris eristumine selles mõttes lihtsam, et olemas on füüsiline toode. "Pakend, maitse, bränd – need elemendid iseenesest leiavad kas oma tarbija või mitte," märkis Ärm.
"Brändi portfell on Saku Õlletehases lai, me ei ole ühe või kahe brändiportfelliga. Oleme püüdnud tootevalikut hoida mitmekesisena ja sellisena, et kataks kõikide õllehuviliste eelistusi. Meie jaoks on tooteportfelli mitmekesisus hästi oluline, samuti innovatsioon ja uued tooted," selgitas Ärm.
Ta lisas, et muidugi on oluline ka kolmas aspekt - tooteportfellist eraldi seisev turundustegevus üldiselt, kuidas teha asja teistmoodi ja põnevamalt ning kuidas teha reklaam ja kommunikatsioon eristuvamaks. "Meie joogid, mitte ainult õlu, on konkurentsitihedad ja globaalsed. Meie püüame mitte halli massiga kaasa minna ja lihtsalt mingit toote teadlikkust tõsta, vaid teha seda ikkagi teistmoodi ja eristuvalt," lausus Ärm.
Äripäeva reedeses turundurubriigis kirjutati, kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada. Äripäev uuris erinevate sektorite ettevõtetelt, kuidas nemad eristuvad konkurentidest.
Seotud lood
Häid tulemusi saavutavad teistest eristuvad ettevõtted, lausus kliendisuhete valdkonna koolitaja Indrek Saul. Ettevõtete hinnangul on eristumine tänapäeval ülioluline.
AS Estravel juhatuse liige ja tegevdirektor Anne Samlik märkis, et nende olulisim tugevus ja eristuvus on usaldusväärsus ning suur teenustevalik ja mitmekesine kliendiportfell.
Saku Õlletehase finantsdirektorina asub 10. detsembril tööle Jaanus Kõusaar.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele