Maxima Eesti finantsjuht Sergei Millersi sõnul on kaubandussektoris tihe konkurents ning igaüks üritab püüda turul suuremat kala.
Ta nimetas suurimaid väljakutsed järgmiseks aastaks: kasumi teenimine aktsionäridele, kokkuhoiuvõimalused, klientide meelitamine, individuaalne lähenemine kliendile.
Millers lisas, et viimased kolm aastat on olnud aktiivne areng turul. "Peamine peavalu kauplejate jaoks on: tuleb müüa seda, mida klient ootab, müüa lihtsalt odavat kaupa ei ole kõige targem tegevus," lausus ta Delovõje Vedomosti korraldatud konverentsil "Minu äri Eestis täna ja homme".
Ta märkis, et Maximal on suur käive, kuid siiski mitte nii hea tulemus, kui mujal maailmas. "Meie fokuseerime rohkem tööle kui numbritele," lausus Millers.
Järgmiseks aastaks prognoosib Maxima kaubandussektoris kasvu 10%.
Seotud lood
Comarketite keti ja Solarise toidupoe omanik Jüri Vips ütles Äripäevale antud intervjuus, et turuliider Comarket olla ei taha, vaid hoopis kasumiliider.
Igat kohta ja olukorda tuleb vaadata üksikjuhtumi tasandil, aga selge on see, et Alutaguse metsa ma oma poega ei läheks, ütles toidukaupade keti operaatorfirma ASi OG Elektra nõukogu esimees Oleg Gross.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.