Maxima jõulueelse kampaania raames on mänguasjade läbimüük kasvanud mullusega võrreldes kolm korda.
Maximates on selle nädala kindlad müügihitid mänguasjad ja tahvelarvutid. Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul on kõik mänguasjad praegu kauplustes iga-aastase jõulueelse kampaania raames täpselt 40% odavamad. “Oleme igal kampaaniapäeval müünud mänguasju rohkem kui 100 000 euro eest, mis on meie keti jaoks sarnaste kampaaniate rekord,” ütles Erilaid. „Viimastel päevadel on järsult kasvanud ka tahvelarvutite läbimüük. Igapäevaselt ostetakse meie kauplustest kokku 350 kuni 400 kampaaniahinnaga tahvelarvutit ja näib, et just need on tänavu paljude laste peamiseks kingisooviks.“
Erilaidi kinnitusel on Maxima kingitustekäibe suure kasvu taga osaliselt tänavu Tallinnas avatud uued supermarketid. „Samas on näha, et inimesed teevad jõuluoste mullusest julgemalt, ostukärud on koormatumad ja sealt leiab ka kallimaid kingitusi. Eriti populaarsed on tänavu arendavad ja loomingulised mängud, palju ostetakse raadioteel juhitavaid autosid ja helikoptereid, muunduvaid roboteid ja transformereid,“ märkis Erilaid. „Lisaks mänguasjadele ostetakse tänavu mullusest enam kingituseks sobivaid kodumasinaid nagu mikrolaineahje, röstreid ning veekeetjaid.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubamajas jõulumüügi ajal tehtud ostud näitavad, et tänavused jõulukingid on hästi läbimõeldud, eelkõige praktilised ja valitud konkreetset kingisaajat silmas pidades.
TNS Emori igakuises põhitoiduainete ostukorvi uuringu kohaselt kallines toidukorv aastaga 5,9%.
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.