Maarit Eerme • 9. jaanuar 2013
Jaga lugu:

Rannarootsi: eestlaste maitsemeel on avatumaks muutunud

Eestlased on muutunud aastatega avatumaks uutele maitsetele, sest mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha.

Rannarootsi verivorste osteti lõppenud aasta detsembris viiendiku võrra enam kui 2011. aasta samal perioodil.  "Kõige enam müüdi jõulukuul verivorste suitsupekiga," sõnas Maag Lihatööstuse AS müügi- ja turundusdirektor Marek Mettas.

Kui mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha, siis nüüdseks on taas populaarsed poolvalmis lihatooted. “Eestlased on muutunud aastatega ka avatumaks uutele maitsetele –  nii osutus kõige soositumaks jõulupraeks sügisel Tallinna toidumessi pimetestil parimaks jõulupraeks hinnatud Rannarootsi seakaela praad terijaki kastmes,“ lisas Mettas. 

Erakordselt menukaks osutusid jõulukuul viinerid, mille müük kasvas 2011. aasta detsembri tulemustega võrreldes 38 protsenti.

Kokku müüs Maag Lihatööstus aasta viimases kvartalis 200 tonni talvetooteid.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt