Autor: Maarit Eerme • 22. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Statoil: kütus on hea turunduskampaania indikaator

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts ütleb, et bensiin on toode, mida paljud tarbivad ning turunduses töötab see väga hästi.

Eelmise nädala lõpus avati Soomes uus tankla, kus müüd bensiiniliitrit alla 1 euro ja tekistas linnas suuri ummikuid

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pautsi sõnul on tasuta või soodushinnaga mootorikütuse pakkumine levinud meetod klientide seas huvi äratamiseks. “Bensiin on toode, mida meist paljud tarbivad ja turunduses see töötab ning see on ka põhjus, miks paljud ettevõtted kasutavad oma kampaaniates või müügivõistlustel auhinnaks kütusefirmade kinkekaarte.

Pautsi hinnangul on Soomes toimunud kampaania väga kallis, sest sisuliselt maksis jaemüüja iga liitri pealt ca 50 euro senti peale. „See teeb 50 liitri pealt ca 25 eurot,“ ütles Pauts.

Euroopa Komisjoni kodulehelt leiab Eesti ja Soome jaemüügihinna komponentide võrdluse eelmise aasta detsembri andmete põhjal, kust selgub, kui suur on kütuse jaehind ja maailmaturuhind.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757