• 22.01.13, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil: kütus on hea turunduskampaania indikaator

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts ütleb, et bensiin on toode, mida paljud tarbivad ning turunduses töötab see väga hästi.
Eelmise nädala lõpus avati Soomes uus tankla, kus müüd bensiiniliitrit alla 1 euro ja tekistas linnas suuri ummikuid
Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pautsi sõnul on tasuta või soodushinnaga mootorikütuse pakkumine levinud meetod klientide seas huvi äratamiseks. “Bensiin on toode, mida meist paljud tarbivad ja turunduses see töötab ning see on ka põhjus, miks paljud ettevõtted kasutavad oma kampaaniates või müügivõistlustel auhinnaks kütusefirmade kinkekaarte.
Pautsi hinnangul on Soomes toimunud kampaania väga kallis, sest sisuliselt maksis jaemüüja iga liitri pealt ca 50 euro senti peale. „See teeb 50 liitri pealt ca 25 eurot,“ ütles Pauts.
Euroopa Komisjoni kodulehelt leiab Eesti ja Soome jaemüügihinna komponentide võrdluse eelmise aasta detsembri andmete põhjal, kust selgub, kui suur on kütuse jaehind ja maailmaturuhind.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele